[Greeklug] Διανομή για παλιό υπολογιστή

Παύλος Πόνος ponospaulos στο gmail.com
Πεμ 20 Δεκ 2012 23:58:15 EET

Χθες το βράδυ κατέβασα την testing 4 και πήγα να την εγκαταστήσω σε
εικονικό μηχάνημα..

Κατά την διαρκεία που εγκαθιστούσε software σταμάτησε η εγκατάσταση και με
πέταξε έξω.. Δύο φορές μου έχει συνέβει αυτό..

Από τη λίστα επέλεξα να εγκαταστήσω το desktop enviroment και το laptop
enviroment πέρα από τα άλλα 2 που είχε προεπιλεγμένα..

Δεν ξέρω για ποιο λόγο και τις 2 φορές μου έβγαλε πρόβλημα εκεί..

Αν έχει κανείς καμία ιδέα ή ξέρει κάτι ας το πει!

Στις 19 Δεκεμβρίου 2012 9:55 μ.μ., ο χρήστης Stathis Iosifidis (aka
diamond_gr) <iefstathios στο gmail.com> έγραψε: