[Greeklug] Fwd: debian 7 live

Παύλος Πόνος ponospaulos στο gmail.com
Πεμ 20 Δεκ 2012 19:58:32 EET

---------- Προωθημένο μήνυμα ----------
Από: Παύλος Πόνος <ponospaulos στο gmail.com>
Ημερομηνία: 20 Δεκεμβρίου 2012 6:29 μ.μ.
Θέμα: Re: debian 7 live
Προς: vangelis mouhtsis <vangelis στο gnugr.org>
Κοιν: members στο mail.greeklug.gr

Χθες το βράδυ κατέβασα την testing 4 και πήγα να την εγκαταστήσω σε
εικονικό μηχάνημα..

Κατά την διαρκεία που εγκαθιστούσε software σταμάτησε η εγκατάσταση και με
πέταξε έξω.. Δύο φορές μου έχει συνέβει αυτό..

Από τη λίστα επέλεξα να εγκαταστήσω το desktop enviroment και το laptop
enviroment πέρα από τα άλλα 2 που είχε προεπιλεγμένα..

Δεν ξέρω για ποιο λόγο και τις 2 φορές μου έβγαλε πρόβλημα εκεί..

Αν έχει κανείς καμία ιδέα ή ξέρει κάτι ας το πει!

Στις 20 Δεκεμβρίου 2012 4:09 μ.μ., ο χρήστης vangelis mouhtsis <
vangelis στο gnugr.org> έγραψε:

 Παύλε καλησπέρα,