[Greeklug] Διανομή για παλιό υπολογιστή

Παύλος Πόνος ponospaulos στο gmail.com
Τετ 19 Δεκ 2012 21:01:06 EET

Και μία τελευταία(υποθέτω) ερώτηση γιατί σας ζάλισα!

Από θέμα σταθερότητας, γιατί και αυτό είναι σημαντικό για έναν χρήστη που
αν σκάσει κάτι δεν θα ξέρει τι να κάνει, ποιο είναι καλύτερο, mint debian
edition  ή debian wheezy; Δεν αναφέρω την squeeze γιατί παρόλο που τη
χρησιμοποιώ ακόμα και είναι βράχος είναι λίγο πίσω σε software..

Κατέληξα μεταξύ εκείνων των 2..

Στις 19 Δεκεμβρίου 2012 11:59 π.μ., ο χρήστης Leonidas Liakos <
leonidas_liakos στο yahoo.gr> έγραψε: