[Greeklug] Σχετ: Διανομή για παλιό υπολογιστή

Leonidas Liakos leonidas_liakos στο yahoo.gr
Τετ 19 Δεκ 2012 11:59:32 EET

Και το Arch ωραίο είναι, ελαφρύ και εκπαιδευτικό!

________________________________
 Απο: Παύλος Πόνος <ponospaulos στο gmail.com>
Προς:
Κοιν.: greeklug στο mail.greeklug.gr
Στάλθηκε: 9:42 π.μ. Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2012
Θέμα: Re: [Greeklug] Διανομή για παλιό υπολογιστή

Στις 19 Δεκεμβρίου 2012 9:41 π.μ., ο χρήστης Παύλος Πόνος <ponospaulos στο gmail.com> έγραψε:

Καλημέρα και από μένα!

>Ανέφερα και εγω στο πρώτο μου μέιλ ότι για ubuntu και παράγωγα του με τίποτα γιατί το καράβι τους έχει φύγει εκτός πορείας πλέον...
>
>Γι αυτό και στρέφομαι είτε σε mint είτε σε debian..
>
>Σε mint 13 debian edition μπορώ να βάλω xfce περιβάλλον;
>Σε debian 6 ή 7 μπορώ να κάνω το ίδιο;
>
>Σκεφτόμουν το debian 7 αλλά με το gnome 3 δεν τα πάω και πολύ καλά, γι' αυτό!!

Greeklug mailing list

Greeklug στο mail.greeklug.gr