[Greeklug] ΕΛ/ΛΑΚ για brainstorming

Kostas Boukouvalas boukouvalas στο gnugr.org
Τετ 2 Νοε 2011 10:19:25 EET

On 01/11/2011 09:38 πμ, Kostas Papadopoulos wrote:
> Γεια σας,
>
> Θα ήθελα να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε μια εφαρμογή web για
> brainstorming σε μαζικό επίπεδο. Αντοχή υπό πίεση, μεγάλη ευκολία
> χρήσης και ασφάλεια από νόθευση είναι οι πρώτες ιδιότητες που μου
> έρχονται στο μυαλό οτί θα πρέπει να ικανοποιεί.
>
> Μερικές ιδέες για τον σχεδιασμό: θα μπορούσε να δουλεύει γύρω από τα
> υπάρχοντα social networks και να χρησιμοποιεί το blackboard pattern,
> οπού knowledge sources θα είναι οι χρήστες (!) και blackboard το
> σύνολο των ιδεών που πέφτουν στο τραπέζι (ή pool of ideas αν
> [...]

Καλό για απλό brainstorming ήταν το Etherpad μέχρι που το αγόρασε η
Google. Πλέον μπορούμε να αρκεστούμε σε κάτι του τύπου Pirate Pad
(http://piratepad.net). Τώρα το να δουλεύει γύρω από τα υπάρχοντα social
networks κομματάκι δύσκολο. Ίσως πιο εύκολο αν βρεθεί τρόπος να τρυπώσει
στο Diaspora το οποίο και επισήμως πλέον ξεκίνησε τη λειτουργία του.

Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για το Zimbra όχι μόνο για εργαλείο για
brainstorming αλλά γενικά ως εργαλείο που χρησιμοποιείται σε Δ.Σ.
μεγάλων πολυεθνικών εταιρειών για την επικοινωνία των μελών. Αλλά πλέον
περνάμε σε άλλο επίπεδο από ένα "απλό εργαλείο"... και το οποίο
χρειάζεται και μερικούς πόρους συστήματος παραπάνω για να δουλέψει "λάδι"...