[Greeklug] ΕΛ/ΛΑΚ για brainstorming

Kostas Papadopoulos papadk στο freemail.gr
Τρί 1 Νοε 2011 09:38:52 EET

Γεια σας,

Θα ήθελα να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε μια εφαρμογή web για
brainstorming σε μαζικό επίπεδο. Αντοχή υπό πίεση, μεγάλη ευκολία χρήσης
και ασφάλεια από νόθευση είναι οι πρώτες ιδιότητες που μου έρχονται στο
μυαλό οτί θα πρέπει να ικανοποιεί.

Μερικές ιδέες για τον σχεδιασμό: θα μπορούσε να δουλεύει γύρω από τα
υπάρχοντα social networks και να χρησιμοποιεί το blackboard pattern,
οπού knowledge sources θα είναι οι χρήστες (!) και blackboard το σύνολο
των ιδεών που πέφτουν στο τραπέζι (ή pool of ideas αν προτιμάτε)-αν και
αυτό το κομμάτι δεν το έχω ξεκαθαρίσει προσωπικά.

Αν υπάρχει ήδη κάποια web εφαρμογή που θα μπορούσατε να μου προτείνετε
για brainstorming, αν θέλετε να συμμετέχετε ή για οποιαδήποτε άλλη ιδέα
ή πρόταση, επικοινωνήστε μαζί μου.

Ευχαριστώ πολύ!

--
Κώστας Παπαδόπουλος

αποικία.Blog για την κοινωνία, τα οικονομικά, την πολιτική και τα
ανθρώπινα δικαιώματα εν μέσω κρίσης.
http://apoikia.wordpress.com

A non-text attachment was scrubbed...
Name: papadk.vcf