[Greeklug] μεταχειρισμένα pc με ανοιχτό λογισμικο!!!

Zissis Vardakas zissisvardakas στο gmail.com
Κυρ 29 Μάϊος 2011 22:35:29 EEST

Έχεις δίκιο σε όσα λες αλλά το site λέει οτι είναι σε πειραματικό στάδιο.
Είναι αξιόπιστο πάντως μιας και έχω συνεργαστεί μαζί τους.

Στις 29 Μαΐου 2011 3:04 μ.μ., ο χρήστης Nikolaos Papazoglou <
npapazoglou στο gmail.com> έγραψε: