[Greeklug] μεταχειρισμένα pc με ανοιχτό λογισμικο!!!

Nikolaos Papazoglou npapazoglou στο gmail.com
Κυρ 29 Μάϊος 2011 15:04:24 EEST

Επισκέφθηκα το www.pcpower που μας συστήνεις, αλλά δεν το βρήκα αξιόπιστο.
- Δεν βρήκα στοιχεία ιδιοκτήτη, διεύθυνση... τιποτα
- Η σελίδα των όρων χρήσης είναι κενή
- Η σελίδα των όρων ασφάλειας είναι κενή
Φαίνεται ερασιτεχνική κατάσταση, οπότε δεν μπορεί να θεωρηθεί αξιόπιστη πηγή
αγορών.
Το άλλο κατάστημα έχει έδρα στην Θεσσαλονίκη, μπορείς να το επισκεφθείς και
ξέρεις σε ποιον θα απευθυνθείς "direct" αν προκύψει κάτι. Επίσης τους είχα
δει σε μια έκθεση, έκανα ερωτήσεις, είδα και μου άρεσε ότι για κάθε προϊόν,
είχε καρτέλα που έγραφε την πραγματική κατάσταση πχ μπαταρία χάλια.

Στις 29 Μαΐου 2011 10:50 π.μ., ο χρήστης Zissis <zissis στο zissis.gr> έγραψε: