[Greeklug] Απ: Re: Ιστορία τεχνοφοβίας, ιδιοτέλειας, τυφλού-οπαδισμού, άγνοιας ή και βλακείας

Alex Asimakopoulos asimak2 στο gmail.com
Τρί 24 Μάϊος 2011 11:30:50 EEST

Καλημέρα σας,

ο τεχνικός πολύ πιθανόν να ήθελε να τελιώνει με την επίδειξη των
υπολογιστών στο σχολείο καθώς ίσως αυτό να είχε προαποφασιστεί με
βάσει το συμβόλαιο
πχ. εκπαίδευση 1 ώρας
πχ. επίδειξη  - εκπαίδευση των χρηστών στις βασικές λειτουργίες των
windows μόνο.

δεν μπορεί κανείς να ξέρει τι έχει υπογραφεί μεταξύ της εν λόγο
εταιρίας και του σχολείου
(εκτός εάν φας μια μέρα ψάχνοντας στην διαύγεια για την απόφαση)

επίσης ο διαγωνισμός που έγινε ίσως να έλεγε επίτηδες να είναι dual
boot από κάποιον που να ήξερε τι ήθελε όταν συνέτασσε τις προδιαραφές,
αλλά ίσως να έγινε και χωρίς πολύ σκέψη καθώς πολλά installation
images εταιριών που πωλουν μαζικά pcs είναι ήδη dual boot

καλό θα ήταν να μάθουμε τι έγινε αλλά και να κάνουμε μια σύσταση προς
όλους πχ σχολείο (ενημέρωση - εκπαίδευση πως μπορούν να το
αξιοποιήσουν) εταιρία (σύσταση - παρατήρηση)

Συνήθως όλα είναι σαφώς ορισμένα στις συμβάσεις και στους διαγωνισμούς
δύσκολα ξεφεύγει κάποιος από τις προδιαγραφές.