[Greeklug] Απ: Re: Ιστορία τεχνοφοβίας, ιδιοτέλειας, τυφλού-οπαδισμού, άγνοιας ή και βλακείας

Sergey Tsabolov (aka linuxman) sergios στο greeklug.gr
Δευ 23 Μάϊος 2011 17:03:16 EEST

Στις 23/05/2011 04:28 μμ, ο/η mixasgr έγραψε:
> Καλησπέρα σας,
>
> δεν είναι ότι διαφωνώ με αυτά που ειπώθηκαν αλλά θα πρέπει να δούμε το
> θέμα αντικειμενικά και σωστά γιατί βλέπω να έχουν σηκωθεί τα "λάβαρα
> της επανάστασης" χωρίς να γνωρίζουμε τα βασικά πράγματα.
>
> 1)Δεν γνωρίζουμε αν όντως το κείμενο είναι μια πραγματική ιστορία ή αν
> ... "βασίζεται σε μια πραγματική ιστορία" όπως πολλά μυθιστορήματα.
Είναι πραγματική Ιστορία .
> 2)Δεν γνωρίζουμε ποιος είναι ο συγγραφές του κειμένου και ποιος είναι
> ο τεχνικός της μεγάλης εταιρίας και αν υπάρχουν μάρτυρες που μπορούν
> να επιβεβαιώσουν το γεγονός και ποιοι είναι αυτοί με ονοματεπώνυμο.
Γνωρίζουμε αυτό είναι βέβαιο , τώρα ότι αφορά τον τεχνικό ναι δεν το
γνωρίζουμε .
> 3)Το ότι ο τεχνικός μπορεί να είπε "/Φτιάχνουν trojan για τα Windows
> μ' αυτό και γίνονται zombies./" δεν σημαίνει αυτομάτως ότι αυτό
> συνιστά πολιτική της "μεγάλης εταιρίας" αλλά μπορεί να το είπε είτε
> από ασχετοσύνη είτε γιατί ήθελε να τελειώνει γρήγορα με την επίδειξη
> και μετά να πάει να πιει καφέ.
> Θέλω να πω ότι χωρίς να είναι αποδεδειγμένο ότι αυτό ήρθε μέσα από την
> εταιρία επίσημα και όχι από το κεφάλι του τεχνικού δεν μπορούμε σε
> καμία περίπτωση να στείλουμε επιστολές διαμαρτυρίας σε Υπουργεία κτλ κτλ.
Ότι αφορά την Εταιρία , ναι μπορεί να μην είναι πολιτική τις άλλα εάν
δεν ξέρουν τι λένε τεχνική τους στους πελάτες τους τότε ακόμα χειρότερα
είναι τα πράγματα .
Και το θέμα ότι για αυτά τα φορητά πληρώθηκαν με το Δημόσιο χρήμα δλδ με
τις δικές μας εισφορές .
Και δεν μπορώ να δεχτό να πληρώνω εγώ, εσύ και όλοι μας για να υπάρχουν
αυτά τα φορητά στα σχολεία και να λένε τέτοιες "μπούρδες" ορισμένοι .