[Greeklug] Απ: Η Microsoft αγοράζει το Skype

Kostas Boukouvalas boukouvalas στο gnugr.org
Τρί 10 Μάϊος 2011 23:11:51 EEST

Στις 10/05/2011 11:03 μμ, ο/η Simos Xenitellis έγραψε:

> Το αντίστοιχο λογισμικό για Skype σε Ubuntu (και GNOME) είναι το
> Empathy (με το Telepathy).
> Μπορούμε να βάλουμε VOIP στο Empathy με την εγκατάσταση του πακέτου
> telepathy-sofiasip.
>
> Το Telepathy είναι υποσύστημα για συνδέσεις στο διαδίκτυο με άλλους χρήστες.
> Έτσι, αν υπάρχουν δύο άτομα με λογαριασμούς  Jabber (π.χ. Google
> Talk), τότε μπορούν
> 1. να μιλήσουν μέσω κειμένου, φωνής ή και βίντεο
> 2. να επιτρέψει ο ένας να δει ο άλλος την επιφάνεια εργασίας (οπότε,
> βοήθεια στη χρήση, κτλ)
> (είναι διαθέσιμο ήδη)
> [...]

Νομίζω οτι θα πρέπει να του δώσουμε μια ευκαιρία και του Empathy γιατί
απ' ότι βλέπω στο Ekiga υπάρχουν διάφορα bugs γενικώς; ανεξάρτητα από
τις ρυθμίσεις δικτύου.

Όσον αφορά αυτές να τονίσουμε για όσους μπαίνουν στη... "ζώνη του
λυκόφωτος" οτι ενδέχεται κάποιες φορές να υπάρχουν ζητήματα ανοίγματος
θυρών (ports) ώστε να καθίσταται εφικτή η χρήση του πρωτοκόλλου SIP.

Μην αφήσετε αυτό να σας αποθαρρύνει εσάς ή τους φίλους σας, δείτε το σαν
ένα μικρό παιχνίδι γνώσεων, δεν είναι κάτι ιδιαίτερα δύσκολο.

Ref:

[1] http://wiki.ekiga.org/index.php/Internet_ports_used_by_Ekiga
[2] http://wiki.ekiga.org/index.php/Ekiga_behind_a_NAT_router