[Greeklug] Απ: Η Microsoft αγοράζει το Skype

Simos Xenitellis simos.lists στο googlemail.com
Τρί 10 Μάϊος 2011 23:03:55 EEST

2011/5/10 Ρωμανός <romanos.dodo στο gmail.com>:
> [...]
> Μια φορά είπα να δοκιμάσω το Ekiga. Στο ubuntu που είχα δεν συνδεόταν, δεν
> μπορούσα να καταλάβω έλεγε cound not register sip:...
> Τώρα σκέφτηκα να το δοκιμάσω στο debian. Κάνω κλήση και η CPU δουλεύει 99%..
> μετά από ούτε ένα λεπτό κολλάει και το ekiga. Δυστυχώς δεν είναι αρκετά καλό
> ώστε να μπορέσει να πρωταγωνιστήσει στα προγράμματα τηλεδιάσκεψης.
> Και το κακό είναι ότι όταν μπορέσω και το δουλέψω οι φίλοι μου θα έχουν ήδη
> βολευτεί στο skype και όταν θα πω σε κάποιον μπες ekiga να μιλάμε θα μου πεί
> "ε άσε μας ρε έχω όλους μου τους φίλους στο skype σιγά μην μπαίνω και σε

Το αντίστοιχο λογισμικό για Skype σε Ubuntu (και GNOME) είναι το
Empathy (με το Telepathy).
Μπορούμε να βάλουμε VOIP στο Empathy με την εγκατάσταση του πακέτου
telepathy-sofiasip.

Το Telepathy είναι υποσύστημα για συνδέσεις στο διαδίκτυο με άλλους χρήστες.
Έτσι, αν υπάρχουν δύο άτομα με λογαριασμούς  Jabber (π.χ. Google
Talk), τότε μπορούν
1. να μιλήσουν μέσω κειμένου, φωνής ή και βίντεο
2. να επιτρέψει ο ένας να δει ο άλλος την επιφάνεια εργασίας (οπότε,
βοήθεια στη χρήση, κτλ)
(είναι διαθέσιμο ήδη)
3. να κάνεις σύνδεση SSH στον υπολογιστή του άλλου (αφού το επιτρέψει)
http://blogs.gnome.org/xclaesse/2010/07/16/telepathy-ssh-renamed-to-ssh-contact-and-released/
4. να γράψεις κείμενο μαζί με την επαφή σου με το Κειμενογράφο του
GNOME (gedit),
http://lxnews.org/2011/04/11/gedit-collaborative-editing/

Και είναι εφικτό να γραφτούν εφαρμογές για κάθε είδους αλληλεπίδραση.

Σίμος