[Greeklug] Ερώτηση σχετικά με την επιλογή distro για server.

Kostas Boukouvalas boukouvalas στο gnugr.org
Τετ 2 Μαρ 2011 05:31:41 EET

Στις 02/03/2011 01:09 πμ, ο/η George Kaklamanos έγραψε:
> Καλησπέρα σε όλους.
>
> Πρέπει να στήσω ένα μηχάνημα το οποίο θα λειτουργεί σαν webserver και
> mailserver. Ποιά διανομή μου προτείνετε να χρησιμοποιήσω;
> Σκεφτόμουν να το στήσω σε CentOS, και γιατί έχω ακούσει καλά λόγια και
> επειδή σαν χρήστης fedora θέλω να πιστεύω ότι είμαι πιο εξοικιομένος με
> την λογική των rpm, yum και γενικότερα Red Hat, παρά Debian. Aλλά ένας
> φίλος μου σήμερα που ρώτησα μου πρότεινε Ubuntu Server Edition, γιατί θα
> είναι εύκολο να στηθούν, θα έχεις εύκολο administration και τα δέν θα
> [...]

Συμφωνώ με Ubuntu Server Edition.

Αν αποφασίσεις να βάλεις Ubuntu Server Edition, έχουμε και το σχετικό
βιβλίο στη βιβλιοθήκη του Greeklug που ως μέλος που είσαι μπορείς να το
δανειστείς για λίγο καιρό ώστε να σε βοηθήσει στο στήσιμο.