[Greeklug] Ερώτηση σχετικά με την επιλογή distro για server.

Nikolaos Papazoglou npapazoglou στο gmail.com
Τετ 2 Μαρ 2011 01:44:40 EET

Εγώ προτείνω το Sent OS ως συμβατό με κάθε πακέτο ή εφαρμογή υπάρχει για red
hat που είναι Νο1 στους σερβερς και στον επαγγελματικό κόσμο.

Nicholas Papazoglou
ZiZ | Internet Services
Karaiskaki 30
54641 Thessaloniki
http://ziz.gr

On Mar 2, 2011 1:32 a.m., "Sergey Tsabolov ( aka linuxman )" <
sergios στο greeklug.gr> wrote:

Στις 02/03/2011 01:09 πμ, ο/η George Kaklamanos έγραψε:

> Καλησπέρα σε όλους. > > Πρέπει να στήσω ένα μηχάνημα το οποίο θα
λειτουργεί σαν webserver και > m...
Και  εγώ θα έλεγα είτε Debian , είτε Ubuntu 10.04 LTS και είσαι για τα
επόμενα 4 χρόνια τουλάχιστον καλυμμένος με ενημερώσεις , για το πόσο
εύκολο  θα είναι στην χρήση , είτε Debian είτε Ubuntu είναι σχεδόν το ίδιο .
Άλλα εάν θα βάλεις τελικά CentOS που είναι και αυτό βράχος δεν χάνεις
τίποτα , έτσι και αλλιώς για διάφορες εργασίες θα χρειαστείς κάποιο
είδος control panel = webmin  π.χ.
Άλλα και 3 επιλογές είναι καλές .

περίπτωση δέν θέλω να ξεκινήσ...

οποίο εκφράζει αποκλειστικά απόψεις του συγγραφέα.

Don't send me documents in .doc , .docx, .xls, .ppt . , .pptx
Send it with ODF format : .odt , .odp , .ods or .pdf .
Try to use Open Document Format : http://el.libreoffice.org/
Save you money&   use GNU/Linux Distro http://distrowatch.com/

Greeklug στο mail.greeklug.gr