[Greeklug] διαγραφή διπλοεγγραφών από mysql

mixasgr mixas.gre στο gmail.com
Σαβ 3 Δεκ 2011 01:45:35 EET

Στις 03/12/2011 12:41 πμ, ο/η Sakis Xakoustos έγραψε:
> [...]
> <mailto:test στο gmail.com> 1-1-*2009*
>

> Όπως βλέπετε υπάρχουν διάφορες περιπτώσεις....
> Θέλω να μείνει μόνο ένα email για κάθε χρήστη.
> Δλδ αν υπάρχει το test@ *2011 *τότε να μείνει αυτό. Αλλιώς να μείνει
> μόνο ένα από το test@ *2009*
>
> Θέλω οι εντολές να γίνουν πάνω στο ίδιο το table, γιατί υπάρχουν
> συσχετισμοί με άλλα και αν το σβήσουμε και το ξαναφτιάξουμε πιθανόν να
> γίνουν μπερδέματα.
>
> Με βολεύει ακόμα και η εντολή select. Μετά από εκεί θα τα μαρκάρω από
> την phpmysql και θα τα κάνω delete (με το κουμπάκι!)

Καλημέρα φίλε Σάκη,

έχω καταλάβει γενικά το τι θέλεις να κάνεις, ωστόσο για να μπορέσω ίσως
να σε βοηθήσω περισσότερο θα ήταν καλό να εξηγήσεις την δομή της βάσης
σου κ πως τα δεδομένα συνδέονται μεταξύ τους.

Τα δεδομένα είναι χύμα σε 1 πεδίο;
sakis
	test στο gmail 30-10-2011
test στο gmail.com 1-1-2009
nikos
	test στο gmail 30-10-2011
test στο gmail.com 1-1-2009

είναι σε ξεχωριστά πεδία το καθένα ανά σειρά-εγγραφή;
sakis
	test στο gmail 	30-10-2011

sakis
	test στο gmail 	1-1-2009

είναι πάνω στην ίδια εγγραφή του χρήστη σε διαφορετικά πεδία-στήλες;
sakis
	test στο gmail 	30-10-2011 	test στο gmail.com 	1-1-2009

είναι σε ξεχωριστούς πίνακες;