[Greeklug] διαγραφή διπλοεγγραφών από mysql

Sakis Xakoustos sakis στο xakoustos.gr
Σαβ 3 Δεκ 2011 00:41:51 EET

Η βάση είχε κάποια emails μέσα και πρόσθεσα και εγώ μερικά.

Όταν πρόσθετα τα email που είχα, δυστυχώς δεν πρόσεξα για διπλοεγγραφές.
Τα εμαιλ μου λοιπόν μπήκαν με την ημερομηνία 2009 (έτσι το
έκανα εσκεμμένα για να τα ελέγχο)
Στη βάση έχω:

περίπτωση 1)
 test στο gmail 30-10-*2011 *και test στο gmail.com 1-1-*2009*

περίπτωση 2)
 test στο gmail 30-10-*2011 *και test στο gmail.com 1-1-*2009 *και test στο gmail.com1-1-
*2009*

περίπτωση 3)
test στο gmail.com 1-1-*2009 *και test στο gmail.com 1-1-*2009*

Όπως βλέπετε υπάρχουν διάφορες περιπτώσεις....
Θέλω να μείνει μόνο ένα email για κάθε χρήστη.
Δλδ αν υπάρχει το test@ *2011 *τότε να μείνει αυτό. Αλλιώς να μείνει μόνο
ένα από το test@ *2009*

Θέλω οι εντολές να γίνουν πάνω στο ίδιο το table, γιατί υπάρχουν
συσχετισμοί με άλλα και αν το σβήσουμε και το ξαναφτιάξουμε πιθανόν να
γίνουν μπερδέματα.

Με βολεύει ακόμα και η εντολή select. Μετά από εκεί θα τα μαρκάρω από την
phpmysql και θα τα κάνω delete (με το κουμπάκι!)