[Greeklug] Δευτερη ομιλία για το Arduino

Sergios T.S.(aka linuxman) sergios στο greeklug.gr
Παρ 29 Οκτ 2010 16:07:40 EEST

στις 29/10/2010 04:02 μμ, O/H dr.oxide στο hotmail.com έγραψε:
>    Σε αυτο συμφωνώ και εγώ.Την εβδομάδα που ανακοινώθηκε ήμουν πολύ
> απασχολημένος και τσέκαρα μόνο το mail μου...και δυστυχώς το έχασα ενώ
> με ενδιέφερε πολύ.
>
> Στις 29/10/2010 03:41 μμ, ο/η geraki έγραψε:

Όχι δεν έχει γίνει άλλη , βγήκε μόνο στην σελίδα  , δεν ανακοινώθηκε
στις λίστες .
Ζητούμε συγνώμη από όλους , παράληψη  μας , θα γίνει ανακοίνωση   όταν
θα ξέρουμε πότε θα γίνει .