[Greeklug] Driver για Broadcom

Angelos Tzotsos gcpp.kalxas στο gmail.com
Παρ 29 Οκτ 2010 04:14:39 EEST

  Καλησπέρα.

Είσαι στην έκδοση 11.3 ή στην 11.2 ?

Εαν είσαι στην έκδοση 11.3, πήγαινε από το Yast --> Hardware --> Sound
Επέλεξε την κάρτα ήχου από τη λίστα και από το κουμπί κάτω δεξιά που
λέει Other επέλεξε Play Test Sound.
Αν δεν ακουστεί ήχος, από το ίδιο μέρος επέλεξε το Volume.

Εκεί μέσα σιγουρέψου ότι το PCM και το Master ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ στο 100%.
Δοκίμασε να τα βάλεις στο 90% και επέλεξε το κουμπί test να δοκιμάσεις
τι γίνεται.

Αν δεν ακουστεί ήχος τότε στείλε ξανά e-mail να σου πώ το δεύτερο στάδιο...

Άγγελος