[Greeklug] Driver για Broadcom

Stathis Iosifidis (aka diamond_gr) diamond_gr στο freemail.gr
Πεμ 28 Οκτ 2010 02:10:29 EEST

στις 28/10/2010 02:03 πμ, O/H Klearchos-Angelos Gkountras έγραψε:
> Έχω τον Network controller: Broadcom Corporation Device 4353
> και θα ήθελα να αλλάξω διανομή .... σκέφτομαι για openSuSE
> και επειδή το εχω δοκιμάσει να κάνω dualboot με το ubuntu και
> φυσικά και δεν δούλευε θα ήθελα να δώσω  στην σαύρα μια ευκαιρία
> α.. και έχω και ATI HD 5740..γενικά θα προτιμούσα κάτι για το wireless
> και να ρωτήσω κάτι ακόμα... αξίζει να παιδεύτω ή θα ήταν προτιμότερο να
> αγοράσω έναν adaptor για αυτό ?

Για την Broadcom 4353 είσαι πολύ τυχερός.
Δες λίγο εδώ:
http://lists.opensuse.org/opensuse-el/2010-10/msg00018.html

Από το Packman βάζεις το Broadcom 43XX και είσαι έτοιμος.