[Greeklug] Driver για Broadcom

Klearchos-Angelos Gkountras gatofido στο gmail.com
Πεμ 28 Οκτ 2010 02:03:22 EEST

Έχω τον Network controller: Broadcom Corporation Device 4353
και θα ήθελα να αλλάξω διανομή .... σκέφτομαι για openSuSE
και επειδή το εχω δοκιμάσει να κάνω dualboot με το ubuntu και
φυσικά και δεν δούλευε θα ήθελα να δώσω  στην σαύρα μια ευκαιρία
α.. και έχω και ATI HD 5740..γενικά θα προτιμούσα κάτι για το wireless
και να ρωτήσω κάτι ακόμα... αξίζει να παιδεύτω ή θα ήταν προτιμότερο να
αγοράσω έναν adaptor για αυτό ?
--
Klearchos-Angelos Gkountras
http://jemadux.wordpress.com