[Greeklug] Red Hat Certified Engineer (RHCE)

Giannis Stoilis giannis στο stoilis.gr
Δευ 17 Μάϊος 2010 13:02:23 EEST

2010/5/17 Panos Georgiadis <panosgeorgiadis89 στο gmail.com>:
> Κ εγώ επαγγελματικά το σκέφτομαι, απλά ψάχνω να δω τι θέλει από δίδακτρα,
> προαπαιτούμενα κλπ. Από ότι διαβάζω υπάρχει και στην Θεσσαλονίκη
> Ελληνοαμερικάνικη ακαδημία. Το μόνο που με απασχολεί είναι ότι για να δώσεις
> τις εξετάσεις πρέπει να είσαι λέει σπουδαστής, δηλαδή να παρακολουθήσεις τα
> εργαστήρια. Τιμή ακόμα δεν βρήκα :p

Ναι, υπάρχει Ελληνοαμερικάνικη Ένωση στην Θεσσαλονίκη αλλά δεν
διδάσκουμε δυστηχώς RHCE εδώ, ισχύει μόνο για την Αθήνα.

Όταν γίνει, κατά πάσα πιθανότητα, θα το διδάξω εγώ. Τους ψήνω καιρό
τώρα, ελπίζω να το προχωρήσουμε. Για την ώρα κάνουμε μόνο τα CCNA(το
οποίο διδάσκω εγώ και ένας ακόμα).

Από όσο γνωρίζω, RHCE στη Θεσσαλονίκη δεν διδάσκεται γενικώς, επίσημα
έστω. Εγώ για να πάρω την πιστοποίηση αυτή ήρθε instructor από Αθήνα.

Αν μαζευτούν αρκετά άτομα για RHCE, πιθανότατα μπορούμε να το βάλουμε
μπρος. Ενδιαφέρεστε μόνο για την πιστοποίηση ή και για τα μαθήματα που
την συνοδεύουν;