[Greeklug] Red Hat Certified Engineer (RHCE)

Panos Georgiadis panosgeorgiadis89 στο gmail.com
Δευ 17 Μάϊος 2010 12:37:03 EEST

Κ εγώ επαγγελματικά το σκέφτομαι, απλά ψάχνω να δω τι θέλει από δίδακτρα,
προαπαιτούμενα κλπ. Από ότι διαβάζω υπάρχει και στην Θεσσαλονίκη
Ελληνοαμερικάνικη ακαδημία. Το μόνο που με απασχολεί είναι ότι για να δώσεις
τις εξετάσεις πρέπει να είσαι λέει σπουδαστής, δηλαδή να παρακολουθήσεις τα
εργαστήρια. Τιμή ακόμα δεν βρήκα :p

Στις 17 Μαΐου 2010 12:27 μ.μ., ο χρήστης Stavros Temertzidis <
bullgr στο gmail.com> έγραψε:

--
Με Τιμή
Γεωργιάδης Παναγιώτης