[Greeklug] ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ REPOSITORY ΤΟΥ MEDIBUNTU

Stathis diamond_gr στο freemail.gr
Κυρ 9 Μάϊος 2010 12:26:15 EEST

στις 09/05/2010 11:58 πμ, O/H SOKRATES ARGYRIOU έγραψε:
> Καλημέρα,
>
> Οταν προσπαθώ να ακούσω δικτυακό ραδιόφωνο μου αναφέρει οτι το
> πρόσθετο mmsh δεν ειναι εγκατεστημένο. Εχω προσθέσει το medibuntu και
> τα repository αλλά οταν δίνω sudo apt-get upgrade που αναφέρει οτι δεν
> είναι διαθέσιμο το δημόσιο κλειδί. Αυτό μου εμφανίζει και οταν κανει
> επαναφόρτωση από τις πηγές λογισμικού. Άλλαξα εξυπηρετητή από Ελλάδα
> σε γερμανία μήπως συνέβαινε κάτι αλλά τα ίδια.
> Εχει κάποιος καμμιά ιδέα???
> Ακόλουθησα τις οδηγίες του forum αλλά τα ίδια.
>
> Ευχαριστώ.
>
> --
> [...]
Φαντάζομαι έδωσες την εντολή:

sudo apt-get update && sudo apt-get install medibuntu-keyring && sudo
apt-get update && sudo apt-get update && sudo apt-get upgrade

για να προσθέσει το κλειδί...