[Greeklug] ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ REPOSITORY ΤΟΥ MEDIBUNTU

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Κυρ 9 Μάϊος 2010 11:58:39 EEST

Καλημέρα,

Οταν προσπαθώ να ακούσω δικτυακό ραδιόφωνο μου αναφέρει οτι το πρόσθετο mmsh
δεν ειναι εγκατεστημένο. Εχω προσθέσει το medibuntu και τα repository αλλά
οταν δίνω sudo apt-get upgrade που αναφέρει οτι δεν είναι διαθέσιμο το
δημόσιο κλειδί. Αυτό μου εμφανίζει και οταν κανει επαναφόρτωση από τις πηγές
λογισμικού. Άλλαξα εξυπηρετητή από Ελλάδα σε γερμανία μήπως συνέβαινε κάτι
αλλά τα ίδια.
Εχει κάποιος καμμιά ιδέα???
Ακόλουθησα τις οδηγίες του forum αλλά τα ίδια.

Ευχαριστώ.

--
P Think before you print.
Argyriou Sokrates