[Greeklug] digikam και red eyes correction

Dimitris Diamantis (aka ftso) kotsifi στο gmail.com
Δευ 26 Ιουλ 2010 17:44:44 EEST

Στις 26 Ιουλίου 2010 5:26 μ.μ., ο χρήστης SOKRATES ARGYRIOU
<sargirio στο gmail.com> έγραψε:
> Συγνώμη γιατι θεωρείται λάθος????

Μήπως γιατί εδώ είναι μια λίστα που αφορά το ελ/λακ?
Μήπως γιατί προτείνοντας (trollάρωντας μάλλον) υπέρ μιας non foss
εφαρμογής δεν πρόκειται να σε πάρουν ποτέ
 στα σοβαρά όταν στέλνεις κατεβατά με επιχειρήματα υπέρ του foss σε
οργανισμούς, δημόσιο κτλ?

> Δεν καταλαβαίνω.
> Εσύ μέσα στο ubuntu gr δεν εχεις βάλει οδηγό για να εγκαταστήσουμε διαφορα
> πραγματάκια??? Η μήπως κάνω λάθος. Που είναι λοιπόν το λάθος το δικό μου???
> Εσύ εχεις μόνο ελεύθερο λογισμικό στό pc σου??? Δεν ακούς mp3???  Δεν
> βλέπεις video από το youtube????

Ναι έχω γράψει οδηγούς ακόμα και για το πως να εγκαταστήσεις windows.
To ubuntu είναι (κυρίως) ελ/λακ.
Το ελ/λακ δεν είναι ubuntu.
Εσύ έγραψες σε λίστα ελ/λακ και όχι ubuntu η linux.

--
If you want to be free...either throw Windows out of your computer, or
throw your computer out of the window!

www.ftsoogle.dom.gr