[Greeklug] digikam και red eyes correction

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Δευ 26 Ιουλ 2010 17:26:48 EEST

Συγνώμη γιατι θεωρείται λάθος????

Δεν καταλαβαίνω.
Εσύ μέσα στο ubuntu gr δεν εχεις βάλει οδηγό για να εγκαταστήσουμε διαφορα
πραγματάκια??? Η μήπως κάνω λάθος. Που είναι λοιπόν το λάθος το δικό μου???

Εσύ εχεις μόνο ελεύθερο λογισμικό στό pc σου??? Δεν ακούς mp3???  Δεν
βλέπεις video από το youtube????

Στις 26 Ιουλίου 2010 4:28 μ.μ., ο χρήστης Dimitris Diamantis (aka ftso) <
kotsifi στο gmail.com> έγραψε:

--
P Think before you print.
Argyriou Sokrates