[Greeklug] Σώστε τη MySQL! » ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΤΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

Stavros Temertzidis bullgr στο gmail.com
Δευ 4 Ιαν 2010 10:28:42 EET

Φίλε μου, δεν θα σου απαντήσω με το ίδιο επιθετικό ύφος που έκανες εσύ...
Εάν κρίνεις ότι είμαι άσχετος με το ΕΛΛΑΚ & GPL δεν με απασχολεί... Απόψεις
εκφράζω όπως άλλοι τόσοι σχετικοί και μη... Εκτός και εάν απαιτείται να
είσαι πτυχιούχος "Guru" του ΕΛΛΑΚ για να εκφράσεις μια άποψη σε μια λίστα...

Όσον αφορά τις φοβίες μου (όπως και άλλων χρηστών) για τη Mysql, δεν έχω
καμία όρεξη να γράφω "κατεβατά" για να εξηγήσω το τι συμβαίνει... Γιατί
εκτός του ότι θα φάω πάνω από μια ώρα για να τα γράψω, είναι σχεδόν βέβαιο
ότι δεν θα κάτσει να τα διαβάσει κανείς σχολαστικά παρά μόνο με μια φευγάτη
ματιά.

Θα θέσω μόνο κάποιες απορίες για να σου δώσω το κίνητρο να ψάξεις μόνος σου
τις απαντήσεις...

*Η Oracle όλα αυτά τα χρόνια είχε ως αντίπαλο δέος έναντι της δικιάς της
εμπορικής λύσης, την Mysql... Τώρα που την αγόρασε, τι πιστεύεις ότι θα
κάνει; Θα συνεχίσει να υποστηρίζει τη Mysql; Θα συνεχίσει δηλαδή να βγάζει
μόνη της τα μάτια της;

*Η Oracle έχει κακή φήμη στο χώρο του ΕΛΛΑΚ... Με αποτέλεσμα να μην την
εμπιστεύεται η κοινότητα της Mysql και να θέλουν να αποχωρήσουν οι
developers... Μάλιστα υπάρχει έντονη φημολογία για fork... Που δυστυχώς το
fork είναι η έσχατη λύση...

*Σκέψου επίσης τι αναστάτωση θα προκαλέσει η διάσπαση της κοινότητας Mysql
στα εκατοντάδες έργα που χρησιμοποιούν Mysql (πχ drupal, joomla, phpbb
κλπ)... Πόσες άπειρες ανθρωποώρες θα χρειαστούν από τους developers για να
αλλάξουν πλατφόρμα ή να προσαρμόσουν το (ενδεχόμενο) fork... Τι σύγχυση θα
προκαλέσει στους χρήστες...

*Οι κοινότητες που χρησιμοποιούν κατά κόρον Mysql πιστεύεις ότι ενήργησαν
σωστά, αφήνοντας ένα project που έφτασε τις 70.000 λήψεις ημερησίως, να
βολοδέρνει από εταιρία σε εταιρία; Δεν θα μπορούσαν να γίνουν κάποιες
ενέργειες ώστε να διασφαλιστεί από κάποιον οργανισμό/φορέα όπως το Free
Software Foundation;

--
10 PRINT "HELLO WORLD!"
20 GOTO 10