[Greeklug] C++ OutOfSchool

Panos Georgiadis panosgeorgiadis89 στο gmail.com
Παρ 1 Ιαν 2010 20:58:09 EET

Αυτή τη χρονιά, μέσω του forum της OutofScecs.gr, θα γίνουν μαθήματα σε C++.
Θα σας πάρω από το χέρι και θα σας πάω πέρα μακρυά στον αντικειμενοστρεφή
προγραμματισμό.

*Απαιτούμενες γνώσεις:* Να είστε χρήστης υπολογιστή καλού επιπέδου. Γνώσεις
στον προγραμματισμό ΔΕΝ χρειάζονται.

*Απαιτούμενες εφαρμογές*: Open Source (θα μιλήσουμε μετά)

*Τα μαθήματα θα έχουν την εξής μορφη:*
[1] Tutorial στα ελληνικά από εμένα
[2] Ασκήσεις λυμένες
[3] Ασκήσεις για εσάς, τις οποίες θα τις διορθώνω εγώ ( και θα σας βαθμολογώ
αν θέλετε )

Δεν είμαι καθηγητής, ούτε C++ Guru.
Απλά θέλω να μοιραστώ τις γνώσεις μου

Περιμένω τις συμμετοχές σας φίλοι μου. Προϋπόθεση, είναι να γραφτείτε στο
forum όσοι δεν είστε εγγεγραμμένοι. Τα μαθήματα θα γίνονται κάθε εβδομάδα
εκτός απροόπτου.

Για την εγγραφή σας, κάντε ποστ (
http://www.outofspecs.gr/forum/showthread.php?t=3394 ) γράφοντας κάποια
πράγματα για τον εαυτό σας πάνω στην εμπειρία που έχετε στον προγραμματισμό
γενικότερα καθώς και τι σας ενδιαφέρει να μάθετε με την C++. Τέλος, θα ήθελα
να γνωρίζω και το λειτουργικό που χρησιμοποιείτε.

Είπα να το αναφέρω και στο Greeklug καθώς Linux και προγραμματισμός πάνε
μαζί. Όσοι πιστοί προσέλθετε :)

--
Με Τιμή
Γεωργιάδης Παναγιώτης