[Greeklug] [Open-source] Putin Loves Linux, Orders Government Transition to Open Source | Techi.com

Angelos Karageorgiou angelos στο unix.gr
Τρί 28 Δεκ 2010 20:42:46 EET

On 28/12/2010 8:34 μμ, John Proios wrote:

> Ελληνικές δεν είδαμε...
> Ή δεν υπάρχουν ή ντρέπονται να το πούν.
>
> Χρόνια πολλά και από εμένα που το ξέχασα :)

Απο ίδια εμπειρία μπορώ να σας πω πως: Προτιμουν να απολυσουν κόσμο για
να περιορίσουν  το κόστος, γιατί "δεν εχουν πίεση απο τη διοίκηση" για
να ελλατώσουν το κόστος στις άδειες λογισμικού.

Η Χειριστοκρατία στο max!
Ένα συννημένο που δεν περιέχει κείμενο καθαρίστηκε...
Όνομα: signature.asc
Τύπος: application/pgp-signature
Μέγεθος: 552 bytes
Desc: OpenPGP digital signature