[Greeklug] [Open-source] Putin Loves Linux, Orders Government Transition to Open Source | Techi.com

John Proios john στο snigel.gr
Τρί 28 Δεκ 2010 20:34:08 EET

Στις 28-12-2010, ημέρα Τρι, και ώρα 20:13 +0200, ο/η Kostas Mousafiris
έγραψε:
> Στις 28/12/2010 06:52 μμ, ο/η John Proios έγραψε:

> Καλή χρονιά σε όλους κι από μένα!
> Για όσους, τυχόν, δεν το γνωρίζουν, επιτρέψτε μου να υπενθυμίσω πως
> υπάρχει μία αξιοθαύμαστη προσπάθεια, ένας Διαδικτυακός χώρος της ίδιας
> της Ευρωπαϊκής ΈΝωσης, που λέγεται Διαδικτυακό παρατηρητήριο για την
> εφαρμογή του ΕΛ/ΛΑΚ στην Δημόσια Διοίκηση!
> Εκεί μπορεί να βρει κανείς εκατοντάδες παραδείγματα , τόσο για projects
> που έλαβαν ήδη χώρα και αποτιμάται η ε[ιτευχθείσα εξοικονόμηση χρηματων,
> η βελτίωση της παραγωγικότητος, οι ό,ποιες δυσκολίες του έργου,  κλπ.,
> [...]

Ελληνικές δεν είδαμε...
Ή δεν υπάρχουν ή ντρέπονται να το πούν.

Χρόνια πολλά και από εμένα που το ξέχασα :)