[Greeklug] [Open-source] Putin Loves Linux, Orders Government Transition to Open Source | Techi.com

Kostas Mousafiris kvisitor στο gnugr.org
Τρί 28 Δεκ 2010 19:53:00 EET

Στις 28/12/2010 05:14 μμ, ο/η Konstantinos Margaritis έγραψε:

> Αν ήμασταν έξυπνοι θα αναγνωρίζαμε ότι σε τελική ανάλυση είμαστε απλά
> followers και όχι leaders και απλά θα μας ωφελούσε να ακολουθήσουμε το ίδιο ή
> έστω ένα παραπλήσιο πλάνο με τη Ρωσία. Μάλλον θα είχαμε καλύτερο αποτέλεσμα
> από όσες προχειροδουλειές έχουμε δει ως τώρα. Και επιτέλους είναι ένα
> _μακροπρόθεσμο_ πλάνο και όχι μια σύντομη "φούσκα" χωρίς μελέτη.
>
> Συνεπώς, το ερώτημα είναι: είμαστε έξυπνοι;
>
> Κώστας
>
> Καλή Χρονιά σε όλους

Καλή χρονιά σε όλους κι από μένα!
Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα και επαυξάνω!
Παρά την θρυλλούμενη εξυνάδα και καπατσoσύνη της φυλής, επιτρέψτε μου να
διατηρώ κάποιες ....χμμμ....-ας το πω κομψά- επιφυλάξεις ;-)