[Greeklug] Πρόγραμμα για file hosting

Christos Bacharakis cmpahar στο gmail.com
Παρ 6 Αυγ 2010 11:53:18 EEST

2010/8/6 Stathis Iosifidis (aka diamond_gr) <diamond_gr στο freemail.gr>

>  στις 06/08/2010 11:05 πμ, O/H Klearchos-Angelos Gkountras έγραψε:
>
> On Fri, 2010-08-06 at 10:24 +0300, Stathis Iosifidis (aka diamond_gr)
> wrote:
>
> Υπάρχει κάποιο πρόγραμμα που θα μπεί λογικά σε server και να προσφέρει
> υπηρεσία όπως πχ το rapidshare; Να μπορεί ο χρήστης να ανεβάσει αρχείο
> 1-10GB και να δώσει το link σε άλλο χρήστη για να κατεβάσει το αρχείο;
> Ευχαριστώ.

> Σταθη μην ξεχνας οτι υπαρχουν και public  ftp servers το μονο που
> χρειαζεσαι ειναι ενα προγραμμα οπως το filezilla .... απλα googlάρεις public
> [...]

Υπάρχει το Pithos[1] όπου εάν είσαι Έλληνας φοιτητής δικαιούσαι 50 GB χώρο.
Επίσης υπάρχει και το dropbox[2] στο οποίο μπορείς να ανεβάσεις αρχεία μέχρι
και από το Iphone ή android τηλέφωνο σου.

[1] https://pithos.grnet.gr
[2] https://www.dropbox.com/

--
Christos Bacharakis