[Greeklug] Πρόγραμμα για file hosting

Stathis Iosifidis (aka diamond_gr) diamond_gr στο freemail.gr
Παρ 6 Αυγ 2010 11:33:48 EEST

στις 06/08/2010 11:05 πμ, O/H Klearchos-Angelos Gkountras έγραψε:

> Σταθη μην ξεχνας οτι υπαρχουν και public  ftp servers το μονο που
> χρειαζεσαι ειναι ενα προγραμμα οπως το filezilla .... απλα googlάρεις
> public ftp server ... επειδη ειναι public το μονο κακο ειναι οτι
> μπορει καποιος να το διαγραψει
> --
> Klearchos-Angelos Gkountras <k.a.gkountras στο gmx.com
> <mailto:k.a.gkountras στο gmx.com>>

Δεν το έχω δουλέψει το filezilla αλλά από την περιγραφή σου, δεν
ενδιαφέρει για ftp.
Είναι ενας server που χρησιμεύει για υπηρεσία image hosting. Παράλληλα
θέλουμε να μπει και το file hosting.
Αν δεν γνωρίζει κάποιος κάποιο πρόγραμμα, μην το ζαλίζουμε με νομικά ή
άλλες λύσεις.