[Greeklug] Τι θα λέγατε να κάνουμε τον Tux βοηθό ;

Kostas Boukouvalas boukouvalas στο linux.com
Πεμ 29 Απρ 2010 18:08:01 EEST

2010/4/29 Panos Georgiadis <panosgeorgiadis89 στο gmail.com>:
> Πότε να περάσω από το σύλλογο να το συζητήσουμε γιατί θέλω κάποια βοήθεια,
> με τι να ξεκινήσω κλπ. Δεν έχω γράψει ξανα πρόγραμμα για το linux κλπ, οπότε
> θα ήθελα να μιλήσουμε λιγο να με ενημερώσεςτε για τι παίζει.

Είμαστε ανοιχτά καθημερινά από τις 19:30 και μετά, σήμερα όμως
εκτάκτως λόγω της Ενημερωτικής Παρουσίασης στην Ε.Ε.Ε.Δ μετά τις 20:30
μάλλον δε θα είναι κανείς. Οπότε, από αύριο, κανονικά, μετά τις
19:30...