[Greeklug] Τι θα λέγατε να κάνουμε τον Tux βοηθό ;

Panos Georgiadis panosgeorgiadis89 στο gmail.com
Πεμ 29 Απρ 2010 17:04:21 EEST

Πότε να περάσω από το σύλλογο να το συζητήσουμε γιατί θέλω κάποια βοήθεια,
με τι να ξεκινήσω κλπ. Δεν έχω γράψει ξανα πρόγραμμα για το linux κλπ, οπότε
θα ήθελα να μιλήσουμε λιγο να με ενημερώσεςτε για τι παίζει.

Στις 29/04/2010, Christos Bacharakis <cmpahar στο gmail.com> έγραψε: