[Greeklug] Τι θα λέγατε να κάνουμε τον Tux βοηθό ;

Stavros Temertzidis bullgr στο gmail.com
Πεμ 29 Απρ 2010 09:59:11 EEST

Φίλε μου, καλή η ιδέα σου, εμένα μου άρεσε, δες τι θα σου πουν και οι
άλλοι...

Εγώ θα σταθώ μόνο σε ένα πράγμα: Μην το κάνεις το project ως "Το project της
κοινότητας τάδε" γιατί θα μπλέξεις...
Το project το δημιουργείς εσύ και θα είσαι ο project leader... Και οι
αποφάσεις για το τι, που και πως θα κινηθεί το project θα είναι δική σου
καθαρά απόφαση, αγνοώντας τις προσταγές της κοινότητας και της πλειοψηφίας *
ΕΑΝ* το κρίνεις εσύ πως δεν σου κάνει αυτό που προτείνουν.

Εάν το κάνεις όμως ως "Το project της κοινότητας τάδε" τότε θα είσαι
αναγκασμένος να ακολουθείς τις προσταγές της κοινότητας και της πλειοψηφίας
με αποτέλεσμα στο τέλος να ασχολείσαι με κάτι που δεν θα σου αρέσει.

Ως χομπίστες για να ασχοληθούμε με κάτι, θα πρέπει να μας αρέσει και να μας
διασκεδάζει... Εάν αρχίσουμε να ακολουθούμε τις προσταγές των άλλων "επειδή
έτσι πρέπει", τότε χάνεται η διασκέδαση και η χαρά... Τότε γίνεται αγγαρεία.

Είχα γράψει πρόσφατα στο blog μου ότι το ΕΛΛΑΚ δεν είναι δημοκρατικό και
δυστυχώς ακόμη λίγοι το καταλαβαίνουν: http://bullgr.org/node/196

Θα σου πρότεινα να διαβάσεις το υπέροχο βιβλίο "Producing Open Source
Software: How to Run a Successful Free Software Project" το οποίο διατίθεται
free εδώ: http://producingoss.com/

Διαβάζοντας το συγκεκριμένο βιβλίο θα δεις πως πρέπει να δημιουργείται ένα
open source project και θα αποφύγεις τη "λόμπα" των προσταγών μιας
κοινότητας...

--
10 PRINT "HELLO WORLD!"
20 GOTO 10