[Greeklug] Αφισοκόλληση Fosscomm 2010

Stavros Temertzidis bullgr στο gmail.com
Τετ 7 Απρ 2010 18:47:35 EEST

Φίλε Χρήστο...

Η αντίδραση του Σωκράτη ήταν αποτέλεσμα γεγονότων που έχουν προηγηθεί με το
"κερασάκι" να αποτελεί η fosscomm.

Ως άνθρωποι όλοι μας θα έχουμε βιώσει το να "μαζεύουμε" όλα μας τα
συναισθήματα, όλη τη οργή μας για ένα συγκεκριμένο ζήτημα και κάποια στιγμή
να "σκάμε" σε λάθος στιγμή, σε λάθος timing.

Αυτό έπαθε και ο Σωκράτης...
Δεν τον παρεξηγώ γιατί και εγώ το ίδιο νοιώθω, αν και κρατιέμαι και ακολουθώ
τη "γραμμή" του Συλλόγου...

Μπορεί όμως ως μέλος του συλλόγου να μην παίρνω θέση, αλλά ως ελεύθερος
πολίτης δεν μπορεί κανείς να με εμποδίσει... Και είναι στον χαρακτήρα μου να
μην καταπνίγω τα συναισθήματά μου όταν νοιώθω ότι με αδικούν.

Γι' αυτό να είσαι σίγουρος ότι μετά το πέρας της fosscomm θα τα πω ένα
χεράκι...
Έως τότε, σου δίνω τρεις ορισμούς για να τους μελετήσεις έως ότου έρθει αυτή
η στιγμή: Ανεξαρτησία, ουδετερότητα, αντικειμενικότητα...

Θα σταματήσω εδώ γιατί θέλω να σεβαστώ τη λίστα και την επερχόμενη εκδήλωση
της fosscomm...

--
10 PRINT "HELLO WORLD!"
20 GOTO 10