[Greeklug] Αφισοκόλληση Fosscomm 2010

Christos Bacharakis cmpahar στο gmail.com
Τρί 6 Απρ 2010 15:45:34 EEST

2010/4/6 SOKRATES ARGYRIOU <sargirio στο gmail.com>

Αγαπητέ Χρήστο,

> [...]
> σύλλογος που σας έκανε δωρεά τον σχεδιασμό των αφισών.
> Θα σε παρακαλέσω πολύ λοιπόν από εδώ και στο εξής όταν θα στέλνεις mail που
> θα περιλαμβάνει και εμάς θα αναφέρεσαι σε εμάς με τον τίτλο που έχουμε
> νομίμως.
> Εκτός και αν το συγκεκριμένο mail δεν μας αφορούσε αλλά ήταν εντελώς
> πληροφοριακό.
>
> Ευχαριστώ πολύ.
>
> ΑΡΓΥΡΙΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗΣ
> Έφορος υλικού
> Μέλος του Δ.Σ. του GREEKLUG.
>
> Στις 05 Απριλίου 2010 3:26 μ.μ., ο χρήστης Christos Bacharakis <

Αγαπητέ Σωκράτη, το κείμενο αποτελεί ανακοίνωση και εκδήλωση ενδιαφέροντος
για την αφισοκόλληση και έγινε cross posting σε ένα σωρό λίστες. Νομίζω ότι
μπορείς να καταλάβεις ότι δεν μπορούμε να αλλάζουμε το κείμενο για κάθε
ομάδα, σύλλογο, κοινότητα ούτε να έχουμε ειδική αναφορά σε εσάς όταν
πρόκειται για κάτι μαζικό. Να σημειώσω ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα
αποδοχής ή κατανόησης ύπαρξης του συλλόγου.
Τέλος μια ομάδα ανθρώπων με πολλά κοινά χαρακτηριστικά και κοινούς στόχους,
εκτός από σύλλογο αποτελεί και μια κοινότητα ανθρώπων.

Πάντα φιλικά
Μπαχαράκης Χρήστος