[Greeklug] Server-πρόγραμμα για upload φωτογραφιών

Savvas Radevic vicedar στο gmail.com
Πεμ 1 Απρ 2010 11:54:03 EEST

> ξερει κανείς αν στο Chevereto για image upload μπορει καποιος να του κανει
> τροποποιησεις ωστε εκει που λεει resize image και βαζει οτι πλατος θελει να
> εχει στανταρ τις διαστασεις και να διαλεγει καποιος?
> δηλαδη
> 800x600

Νομίζω μπορείς να προσθέσεις μόνο το πλάτος (width), το ύψος (height)
το αλλάζει αυτόματα.

Βρες στο index.php (ή και αλλού) τις γραμμές:

<input name="resize" id="resize"/>

μπορεί να υπάρχει 2+ φορές, αντικατέστησε κάθε γραμμή που βρεις με:

<select name="resize" id="resize">
<option value="">(None)</option>
<option value="800">800</option>
<option value="640" selected="selected">640</option>
<option value="150">150</option>
</select>

License: This tip is donationware -- in order to use it you have to
donate a small amount to the Free software foundation (FSF):
http://ur1.ca/srhg