[Greeklug] Δεν συνδέεται το λαπτοπ με το router

Nikolaos Papazoglou npapazoglou στο gmail.com
Παρ 18 Σεπ 2009 15:56:12 EEST

Δεν μπόρεσα να καταλάβω. Προσπαθεί να συνδεθεί από το laptop μέσω wifi???
Αν ναι, δεν μας αφορά η μάρκα του μόντεμ/ρούτερ αλλά το μοντέλο του laptop
και τι τσιπάκι χρησιμοποιεί για το ασύρματο δίκτυο. Αναγνωρίστηκε από το
ubuntu? Βλέπει άλλα ασύρματα δίκτυα στην περιοχή??

Στις 18 Σεπτεμβρίου 2009 2:20 μ.μ., ο χρήστης Stathis <
diamond_gr στο freemail.gr> έγραψε: