[Greeklug] Δεν συνδέεται το λαπτοπ με το router

Stathis diamond_gr στο freemail.gr
Παρ 18 Σεπ 2009 14:20:12 EEST

Γειά σας,

Μόλις δέχτηκα τηλεφώνημα από καθηγητή μου. Είναι αυτός που εγκατέστησε
linux και στο σταθερό αλλά και στο φορτηγό της συζήγου. Έχει την Ubuntu
9.04 και στα 2.
Έχει connx νομίζω με το Sagem 1500WG.
To SAGEM έχει αναμένα λαμπάκια του ασύρματου (αυτό τον ρώτησα).

Στο λαπτοπ όμως δείχνει να είναι X τα εικονιδιάκια των υπολογιστών
(σύνδεση).
Του είπα να δει με δεξί πλήκτρο τις ασύρματες συνδέσεις και είδε το
SAGEM, το πατάει αλλά δεν δουλεύει.
Δεν έχει Ιντερνετ.

Μια υπόθεση (που μου ήρθε μόλις τώρα) είναι να έχει το καλώδιο eth στο
λαπτοπ συνδεδεμένο με το ρουτερ (αν και μου λέει ότι το λαπτοπ το είχε
σε διαφορετικό χώρο).
Να έχει συγχρόνως και το σταθερό υπολογιστή επάνω στο ρουτεράκι. Οπότε
να μπερδεύεται κάπως έτσι.
Αν έχει συνδεδεμένο μονο στο λαπτοπ, εμφανίζει προσπάθεια ενσύρματης
σύνδεσης;

Μπορεί κάποιος να μου πει, τί κινήσεις να του πω να ακολουθήσει.
Κόλλησα κάπου και δεν γνώριζα τι να του πω.