[Greeklug] Πως θα πάρω λήψη φωτογραφίας οθόνης με το Virtual Box

Nikolaos Papazoglou npapazoglou στο gmail.com
Δευ 14 Σεπ 2009 11:35:02 EEST

Πρόσεξε:
Καταρχής παίζει ρόλο ποιά έκδοση VBox έχεις εγκαταστήσει.
Αν είναι η Open στερείται βασικών ευκολιών.
Αν είναι η full έκδοση, όταν κάνεις κλικ το ποντίκι μέσα στο παράθυρο το
VBox, το πληκτρολόγιο ελέγχει εκείνο το λειτουργικό.
Αν θες να κάνεις screen-shot από το λειτουργικό host, θα πρέπει να κάνεις
κλίκ έξω από το VBox, κάπου στην επιφάνεια εργασιας του host, ώστε τα
πλήκτρα να ελέγχουν πλέον το host λειτουργικό σου. Έτσι θα κάνεις κανονικά
screen-shots από το δικό σου λειτουργικό, τα οποία θα αποθηκεύονται
κανονικότατα στον προσωπικό σου φάκελο home.
Ότι θες ρώτα με, δουλεύω πάνω από 2 χρόνια με το VBox

Στις 14 Σεπτεμβρίου 2009 11:23 π.μ., ο χρήστης Stathis <
diamond_gr στο freemail.gr> έγραψε: