[Greeklug] Πως θα πάρω λήψη φωτογραφίας οθόνης με το Virtual Box

Stathis diamond_gr στο freemail.gr
Δευ 14 Σεπ 2009 11:23:08 EEST

Έχω κάνει εγκατάσταση το Virtual Box από τα repositories του.
Προσπάθησα να κάνω εγκατάσταση ένα άλλο λειτουργικό σε εικονικό
περιβάλλον και ήθελα να κρατώ φωτογραφίες. Πατούσα το κουμπί screenshot
και αυτό κρατούσε το στιγμιότυπο οθόνης. Κλείνοντας την εργασία μου και
πατώντας πάνω στο στιγμιότυπο που πήρα, άνοιγε το εικονικό σύστημα στο
σημείο που πήρα το στιγμιότυπο. Δεν μπορούσα να το σώσω σαν αρχείο
φωτογραφίας jpg.

Πώς μπορώ να σώσω φωτογραφίες;
Πατώντας μόνο το Print Screen και μετά κόβοντας το σημείο που θέλω με το
Gimp;