[Greeklug] Gnome 3

Nikolaos Papazoglou npapazoglou στο gmail.com
Δευ 26 Οκτ 2009 08:59:06 EET

Γεια σου ρε Σέργιο με τα ... πατζούρια σου!!!
Επειδή το netbook remix 9.10 φαίνεται πιο... διαστημικό να το ονομάσω
...στόρια... αντί πατζούρια? :-)

Στις 26 Οκτωβρίου 2009 1:15 π.μ., ο χρήστης Sergey Tsabolov
<econlab στο uom.gr>έγραψε: