[Greeklug] Gnome 3

Sergey Tsabolov econlab στο uom.gr
Δευ 26 Οκτ 2009 01:15:29 EET

Ότι και να έχουν τα 7 θα μείνουν παράθυρα , και όλοι όσοι θα τα έχουν θα
περιμένουν να βγάλουν το SP1 για να διορθώσει τα προβλήματα που έχει και
όποια θα βγούνε  και μετά θα αρχίζει να γίνεται βαρύ και ποιο βαρύ όσο
δεν γίνεται όπως πάντα .
Εγώ πάντως θα μείνω με τα παντζούρια μου στο Ubuntu  :-D :-D :-D

O/H Kostas Boukouvalas έγραψε: