[Greeklug] Gnome 3

Kostas Boukouvalas boukouvalas στο gmail.com
Κυρ 25 Οκτ 2009 12:20:15 EET

Παιδιά μη βιάζεστε. Πολλά πράγματα ακυρώνονται τελευταία στιγμή επειδή
λείπουν αρκετές γραμμές κώδικα και προκαλούνται κρασαρίσματα...

Όσο για τα Windows, Στάθη, έχε υπ' όψιν πως με το Aero/Vista και την πατάτα
που έφαγε η Microsoft, οι developers της βάλανε μυαλό και στα Windows 7
πρέπει να έχει - επιτέλους! - πολλές δυνατότητες μια εκ των οποίων, να έχεις
ένα παράθυρο πάνω από ένα άλλο, δουλεύοντας στο δεύτερο...