[Greeklug] Gnome 3

Nikolaos Papazoglou npapazoglou στο gmail.com
Κυρ 25 Οκτ 2009 12:14:20 EET

Φαίνεται εντυπωσιακό και πολύ λειτουργικό. Νομίζω τα εφέ δεν είναι φτιαγμένα
για τα εφέ, αλλά παρέχουν χρηστικόητα (όπως το δείχνει τουλάχιστον). Αν δε
θέλει και μνήμη ελέφαντα θα είναι μάλον καλό...

Στις 25 Οκτωβρίου 2009 12:06 μ.μ., ο χρήστης Stathis <diamond_gr στο freemail.gr