[Greeklug] Infosystem

Nick Apostolakis nickapos στο noc.uoa.gr
Τετ 11 Νοε 2009 17:59:46 EET

Nikos Roussos wrote:

> Αν αναφέρεσε και σε μένα Νίκο κάνεις λάθος. Προσωπικά δεν έχω πρόθεση
> ούτε να εκφράσω ούτε να καπελώσω κανέναν. Όπως είπε κι ο παναγιώτης,
> όποιος έχει χρόνο και διάθεση να προσφέρει για το ελεύθερο λογισμικό
> απλώς το κάνει. Όποιος δεν έχει, απλώς γκρινιάζει γιατί τα πράγματα
> δεν γίνονται με τον τρόπο που θέλει. Και συνήθως αυτά τα δύο είναι
> αντιστρόφως ανάλογα.

Όχι δεν αναφέρομαι άμεσα σε εσένα.
Αλλά αυτό το κλίμα που διαμορφώνεται είναι απίστευτο. Σα να διαβάζω Dan
Brown.

(Βλέπω Νίκο οτι τη μοναδική απο τις προτάσεις μου που είχατε υλοποιήσει
στη σελίδα του συλλόγου και αφορούσε τη δυνατότητα της πληρωμής των
συνδρομών μέσω του paypal την βγάλατε. Αυτό φυσικά θα μπορούσε να
χρησιμοποιηθεί και για ένα σωρό άλλες δραστηριότητες όπως πχ το να
λαμβάνει ο σύλλογος χορηγίες και άλλα. Παρολαυτά αντί να το εξελίξετε
κάνατε rollback. Όριστε ένα σχόλιο που αφορά εσένα.)

                   Nick Apostolakis
              e-mail: nickapos στο oncrete.gr
         Web Site: http://nick.oncrete.gr