[Greeklug] Infosystem

Houtouridis Christos hoo2.ch.pub στο gmail.com
Τετ 11 Νοε 2009 18:01:45 EET

On Wed, 2009-11-11 at 16:49 +0200, Kostas Boukouvalas wrote:

> Εντάξει, εγώ και 15 άλλοι, είμαι τρελός και τα έχω χαμένα και δεν
> έγινε ποτέ άρση της συμμετοχής στη Fosscomm από τον πυρήνα της
> συλλογικότητας Thelug όπως αυτή διαμορφώθηκε την περίοδο 2008-2009
> (εξαιρουμένων 2-3 ατόμων) για το συγκεκριμένο λόγο ο οποίος
> *επιβεβαιώθηκε* και από το Χρ. Χουτουρίδη όταν ήρθε στο εργαστήριο.

Και εκεί που κάθομαι άνετος, τσουπ. Να και το όνομά μου να φιγουράρει σε
ανερχόμενο flame. Αυτά είναι...

Τώρα όσων αφορά τις "επιβεβαιώσεις" Θα παρακαλούσα να μείνουμε σε αυτές
που έκανα. Δηλαδή ότι στην fosscomm κάτσαμε 3 LUGs και συζητήσαμε 3-4
πράγματα για τις ομάδες, για το αν πρέπει να γίνονται σύλλογοι κτλ. Σε
κάποια τα βρήκαμε και σε κάποια όχι. Αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΟΜΟΣΙΑ. "Όχι άλλο
κάρβουνο, τι κάνετε μωρέ; Σταματήστε το κάρβουνο...."

--
Χουτουρίδης Χρήστος