[Greeklug] The New PCLinusOS Hardware Database - Λίστα με Hardware που παίζει σε PCLinux OS

Tsabolov Sergey econlab στο uom.gr
Σαβ 7 Νοε 2009 13:32:10 EET

Οκ , όταν θα έχουμε αρκετό υλικό θα μεταφέρω το θέμα και το κάνουμε μαζί
σαν ανακοίνωση να είναι πάνω πάνω και θα προσθέτουμε εκεί όλα .
Μπράβο .

O/H Stathis έγραψε: